کد خبر 342001
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید ناهماهنگی در خط دفاع و همچنین نداشتن تمام کننده سبب به وجود آمدن مشکلات در پرسپولیس شده است.

به گزارش مشرق، حمید درخشان با بیان این که پرسپولیس در مقابل تراکتورسازی بازی قابل قبولی را ارائه کرد، خاطر نشان کرد: پرسپولیس در روزی که خوب بازی کرد تن به شکست داد و به نظرم مهم‌ترین علت باخت پرسپولیس بدشانسی بود.

او افزود: پرسپولیس شایسته پیروزی بود و حتی در بدبینانه ترین حالت می توانست بازی را به تساوی بکشد، اما به نظر می‌رسد تمامی تمرکز بازیکنان بر روی گل زدن و پیروزی بود و به همین خاطر خط دفاع دچار ضعف شده بود و به همین خاطر بر روی ضد حملات تراکتور غافلگیر می‌شدند.

بازیکن اسبق پرسپولیس با بیان این که سرخپوشان در حال حاضر فاقد یک بازیکن تمام کننده هستند، خاطر نشان کرد: قطعا داشتن یک تمام کننده خوب در تیم می‌تواند برای پرسپولیس در بازی‌هایی مثل دیدار مقابل تراکتورسازی نمود پیدا کند. پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده نکرد و همین سبب نتیجه‌ نگرفتن این تیم شد.

درخشان با اشاره به این که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد مناسبی نداشت، گفت: پرسپولیس در حال حاضر باید از تمامی داشته های خود استفاده کند و تنها به فکر از دست دادن بازیکنان خوب خود نباشد. ناهماهنگی در خط دفاع پرسپولیس باید اصلاح شود تا شاهد باز شدن مکرر دروازه این تیم نباشیم.

او با بیان این که کسب این نتایج ضعیف سبب فشار بر روی هواداران شده، خاطر نشان کرد: تحمل این فشار بر روی هواداران سخت است، اما هواداران باید صبر خود را بالا ببرند و تحمل کنند. فراموش نکنیم که فوتبال فراز و نشیب زیادی دارد.

درخشان در پایان اظهار کرد: پرسپولیس باید نگاه ویژه‌ای بر روی کارهای فنی داشته باشد و آن را اصلاح کند تا بتواند در ادامه فصل نتیجه‌ بگیرد.
منبع: ایسنا