مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: اگر آقایان یکبار دیگر این مسائل را مطرح کنند از وزارت ورزش اجازه می‌گیرم و همه صورتحساب‌های مالی باشگاه که برخی از آنها محرمانه نیز هست را منتشر می‌کنم.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال عصر امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد بین حسابرسی هایی که نیروهای او انجام داده اند با حساب‌هایی که علی فتح الله زاده اعلام کرده مغایرت هایی وجود دارد که به همین خاطر از مدیرعامل پیشین باشگاه دعوت کرده است تا به ابهاماتی که وجود دارد پاسخ بدهد.

پس از این اظهار نظر علی فتح الله زاده در گفتگویی به این اظهار نظر پاسخ داد و گفت: زمانی که من باشگاه استقلال را ترک کردم هنوز سال مالی باشگاه به پایان نرسیده بود اما تا زمانی که آنجا بودم تمام صورت های مالی را به باشگاه ارائه کرده بودم و وزارت ورزش و جوانان هم در جریان آنها قرار دارد. بازهم تاکید می کنم که تا زمان حضورم در استقلال تمام صورت های مالی را به طور شفاف در اختیار باشگاه قراردادم و بعد از آن دیگر جدایی در اختیار ما نبود.

وی با تاکید بر اینکه اگر لازم باشد بازهم صورت های مالی را به مسئولان ارائه خواهم کرد به خبرنگار مهر گفت: من تا به حال همه صورتحساب های مالی را چندین بار به آقایان تحویل داده ام اما ظاهرا دوباره این موضوع را تکرار می کنند. اگر بازهم مصاحبه کنند و وزارت ورزش ناراحت نشود صورت های مالی که برخی از آنها محرمانه هست را منتشر می کنم تا همه بدانند وضعیت مالی باشگاه استقلال کاملا شفاف است.

علی فتح الله زاده ادامه داد: آقایان اگر می خواهند حرفی را مطرح کنند کلی گویی نکنند و به طور شفاف صحبت کنند تا من جوابشان را بدهم. حساب های مالی زمان بنده کاملا شفاف است و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد. با این حال اگر موردی وجود دارد خیلی شفاف سوال کنند تا پاسخ‌شان را بدهم.

وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر با اشاره به اظهارنظر پندار توفیقی عضو هیات مدیره باشگاه در مورد نامشخص بودن هدایایی که به این باشگاه داده شده است گفت: این یک تهمت است که ایشان به بنده زده است. آقای توفیقی فکر نکند چون فامیل آقای خادم است می تواند هر حرفی را بزند. ایشان با این اظهار نظر به من تهمت زده است. باید شفاف بگویند چه کسی به باشگاه استقلال هدیه داده که وضعیتش نامشخص است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه همه حساب های مالی این باشگاه شفاف است گفت: آقایان جانب انصاف را رعایت کنند و کمی منصفانه تر برخورد کنند. من با آقای افشارزاده مشکلی ندارم و با ایشان رابطه نزدیکی دارم اما آقای توفیقی به عنوان عضو هیات مدیره باید در حد و اندازه های یک عضو هیات مدیره صحبت کند.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا روز چهارشنبه و به دنبال نامه باشگاه استقلال راهی این باشگاه خواهد شد تا به ابهامات پاسخ بدهد گفت: من خودم از آقای افشارزاده خواستم بروم باشگاه و در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم. نامه ای به من داده نشده و این من بودم که درخواست این ملاقات را داشتم. روز چهارشنبه هم به باشگاه خواهم رفت تا با آقای افشارزاده دیدار کنم.
منبع: مهر