هنگام تلاوت و پس از آن مورد تشويق بسيار زياد علما و مردم حاضر در سالن قرار گرفتم و ديگر افرادي كه عاشق ميهن بودند و سال‌هاي بسيار زيادي از كشور دور بودند هنگام تلاوت اشك مي‌ريختند.

به گزارش مشرق، محمدرضا خرميان، قاري بين المللي و سفير قرآني كشور ايران كه در مجمع عمومي نيويورك حضور يافته بود با تلاوت آيات قرآن كريم، مسؤولان، مردم و علماي حاضر در مراسم را تحت تأثیر قرار داد.

"محمدرضا خرميان" از دیپلمات‌های وزارت امور خارجه و قاري بين المللي قرآن كريم در گفتگوي زنده تلفني در برنامه صبحگاهي والشمس اظهار كرد: هرساله مجمع عمومي سازمان ملل متحد در نيويورك برگزار مي شود كه امسال نيز بنده به همراه دكتر حسن روحاني رئيس جمهور كشورمان در اين مجمع شركت كردم.

وي ادامه داد: در اين سفر چند برنامه قرآني مهم داشتيم كه در يكي از ديدارهاي رئيس جمهور با علماي اسلام (اعم از شيعه و سني) و مردم مقيم آمريكا، قبل از سخنراني دكتر حسن روحاني به تلاوت آياتي از قرآن كريم پرداختم.

خرميان تصريح كرد: هنگام تلاوت و پس از آن مورد تشويق بسيار زياد علما و مردم حاضر در سالن قرار گرفتم و ديگر افرادي كه عاشق ميهن بودند و سال‌هاي بسيار زيادي از كشور دور بودند هنگام تلاوت اشك مي‌ريختند.

وی افزود: در اين مراسم که در تالار بسيار بزرگي در نيويورك برگزار شد كه يكي از ايرانياني كه 35 سال از ايران دور بود و با شنيدن تلاوت قرآن بسيار تحت تأثیر قرار گرفت پس از مراسم، ابراز محبت بسياري كرد كه البته همه اين اتفاقات، از لطف و عنايت پروردگار و اهل بيت(ع) است.