کد خبر 35766
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴

سامانه 124 به صورت شبانه‎روزي آماده پاسخگويي به گزارش‎ها و شکايت‎هاي مردمي است.

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزي خبر ، رئيس سازمان بازرگاني استان تهران افزود: مردم در ايام تعطيلات عيد نوروز نيز مي‎توانند ضمن تماس با اين سامانه ، گزارش‎هاي خود از تخلفات احتمالي را ارئه دهند تا در اسرع وقت به آن رسيدگي شود.

عباس قبادي با اشاره به توزيع گسترده ميوه شب عيد در ميادين ميوه و تره‎بار گفت: 8 هزار تن پرتقال و 4 هزار و 500 تن سيب براي تامين ميوه شب عيد استان تهران ذخيره‌سازي شده است.

رييس سازمان بازرگاني استان تهران افزود: کيفيت ميوه‌هاي توزيع شده در حد بسيار مطلوب است و علاوه بر شهرداري، شرکت کنترل و بازرسي کالاي وزارت بازرگاني و بازرسان سازمان بازرگاني استان تهران، بر کيفيت اين ميوه ها نظارت خواهند داشت.

وي ادامه داد: ميوه براي ايام پاياني سال به اندازه کافي ذخيره شده و هيچگونه کمبودي وجود ندارد.

قبادي از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه افزايش قيمت و يا تخلف، با سامانه 124 تماس گرفته و بازرسان را در جريان قرار دهند تا در اسرع وقت، مورد رسيدگي قرار گيرد.