به گزارش مشرق، در حالی که در ممالک حرفه ای تبلیغات محیطی درصد قابل توجهی از هزینه تیم های شرکت کننده در لیگ های حرفه ای را تامین می کند سازمان لیگ برتر در ازای واگذاری تبلیغات محیطی 6 میلیارد تومان درآمد داشته است که این در نوع خود جالب توجه است.
البته قرارداد منعقده بین سازمان لیگ برتر و شرکت طرف قرارداد 18 میلیارد تومان بوده که با گذشت 15 هفته از شروع فصل جدید بازی ها هنوز 12 میلیارد تومان از این پول پرداخت نشده است.
بنا به گفته مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برای دریافت مابقی مطالبات خود شکایتی به دادسرا تنظیم کرده است.
گفتنی است برای این فصل تبلیغات محیطی در یک جهش خیره کننده به 80 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است!
در حالی که در فوتبال حرفه ای حق پخش و هم چنین تبلیغات محیطی کمک شایانی به باشگاه ها در جهت تامین هزینه های جاری می کند در ایران قراردادها بدین شکل نیست و پولی که از این منابع به باشگاه ها می رسد تامین کننده 10 تا 20 درصد از هزینه های آنها است.
البته قرارداد منعقده بین سازمان لیگ برتر و شرکت طرف قرارداد 18 میلیارد تومان بوده که با گذشت 15 هفته از شروع فصل جدید بازی ها هنوز 12 میلیارد تومان از این پول پرداخت نشده است.
بنا به گفته مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برای دریافت مابقی مطالبات خود شکایتی به دادسرا تنظیم کرده است.
گفتنی است برای این فصل تبلیغات محیطی در یک جهش خیره کننده به 80 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است!
در حالی که در فوتبال حرفه ای حق پخش و هم چنین تبلیغات محیطی کمک شایانی به باشگاه ها در جهت تامین هزینه های جاری می کند در ایران قراردادها بدین شکل نیست و پولی که از این منابع به باشگاه ها می رسد تامین کننده 10 تا 20 درصد از هزینه های آنها است.