کد خبر 370131
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت از کشف تعدادی اسلحه «ژ۳»، «یوزی» و «کلت کمری» به همراه ۱۲۰۱ فشنگ در جریان تعمیرات یک خانه قدیمی خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق،‌ سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت، با اعلام خبر کشف مقادیری سلاح و مهمات از یک خانه قدیمی اظهار داشت: ساعت 11:20 روز شنبه، ماموران شهرداری منطقه 7 تهران بزرگ، گزارشی مبنی بر کشف مقادیری سلاح و مهمات در خیابان شهید علی اکبری را به اطلاع سرکلانتری یازدهم پلیس پایتخت رساندند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موجود، رئیس کلانتری 104 عباس آباد به همراه ماموران تخصصی، به آدرس مذکور اعزام شدند و پس از حضور در محل متوجه شدند کارگری به نام صفدر، در حین عملیات تعمیر ملکی در محل مذکور، با تعدادی مهمات جنگی دفن شده در این منزل برخورد کرده و ماموران ناحیه 4 شهرداری منطقه 7 را در جریان موضوع قرار داده است.

سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت افزود: در جریان بازرسی از ملک مذکور، ماموران موفق شدند یک قبضه سلاح ژ3 مستعمل زنگ زده که در اثر فرسودگی شماره بدنه آن نیز ناخوانا بود، به همراه 3 قبضه کلت کمری فرسوده و شش عدد خشاب ژ3 و 3 عدد یوزی را کشف کنند.

باقری شاد در پایان خاطرنشان کرد: پس از انتقال مهمات و سلاح‌های کشف شده به کلانتری، ماموران با شمارش دقیق فشنگ‌های کشف شده متوجه شدند که تعداد دقیق فشنگ‌ها، 1201 فشنگ بوده که شامل 668 فشنگ کالیبر 45، 15 فشنگ ژ3 و 518 فشنگ 9 میلیمتری است؛ لذا پس از صورتجلسه اقلام به دست آمده، این مهمات در اختیار تیم چک و خنثی پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم