کد خبر 376231
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از دو برابر شدن میزان تولید خودرو در کشور در ۹ ماه امسال خبر داد.

به گزارش مشرق، سید محمدعلی سید ابریشمی  امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در هتل دربند مهدی‌شهر اظهار داشت: در حال حاضر در صنعت خودرو، صنعت پتروشیمی و صنعت فولاد شاهد روند رو به رشد و رونق جدی هستیم.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم تلاش‌های دولت هنوز تحرک لازم در اقتصاد کشور ایجاد نشده است، اظهار داشت:هنوز تحرک و خروج از رکود به‌طور کامل به مجموعه صنایع کوچک و بخش خصوصی نرسیده است.

سید ابریشمی با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در ایجاد تحرک در بخش اقتصادی کشور تصریح کرد: روند رو به رشد اقتصاد کشور کاملاً مشهود است و رشد چهار درصدی اقتصاد نیز در همین راستا است و در بخش‌هایی از صنعت کشور رونق حاصل‌شده است و در حال خروج از رکود هستیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایجاد رونق و تحرک در صنایع دولتی و به‌ویژه در صنایع بزرگ را مشهودتر  عنوان کرد و اظهار داشت: اگرچه در بخش‌هایی از صنعت کشور شاهد تحرک اقتصادی هستیم ما هنوز تحرک به‌طور کامل به مجموعه صنایع کوچک و بخش خصوصی نرسیده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: در صنایع کوچک و بخش خصوصی به دلیل اینکه کارگاه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها کوچک است هنوز تحرک و خروج از رکود مانند صنایع بزرگ کشور اتفاق نیفتاده است.

سید ابریشمی با تأکید بر اینکه باید با تلاش بیشتر این بخش از اقتصاد کشور نیز شاهد تحرک بیشتر و خروج از رکود شود، تصریح کرد: هنوز همه اهداف دولت تدبیر و امید برای خروج از رکود محقق نشده و با تحقق همه اهداف و برنامه‌های دولت، رونق به اقتصاد کشور برمی‌گردد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت شرکت شهرک‌های صنعتی، خدمت به تولید رسالت اصلی این شرکت دانست و تصریح کرد: انجام کار صحیح در این شرکت‌ها و انتقال و انعکاس اطلاعات و آمار صحیح از طریق روابط عمومی‌های این شرکت رسالت این واحدهاست.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها که یک واحد زنده و پویا در روند اجرایی محسوب می‌شوند، نقش مهم و انکارناپذیری در موفقیت شرکت شهرک‌ها دارند.

سید ابریشمی با اشاره به تنوع در رسانه‌های دنیای مدرن و سرعت انتقال اطلاعات در دنیای امروز تصریح کرد: اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها نباید به رسانه‌ها و مطبوعات محدود شود و روابط عمومی‌ها نباید به دنبال آمار سازی و ارائه اطلاعات ناصحیح باشند زیرا جامعه و اهل‌فن متوجه مسائل مختلف هستند.

وی با تأکید بر بهبود شرایط و نحوه ارائه اطلاعات و آمار در تارنمای اینترنتی این شرکت به‌صورت فارسی و انگلیسی، اظهار داشت: تمام اطلاعات مورد نیاز سرمایه‌گذاران باید در این پایگاه‌های اینترنتی به‌طور صحیح و کاربردی ارائه شود.
منبع: تسنیم