کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که شاگردان کی‌روش بدون تنش از گروه خود صعود خواهند کرد.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب در مورد پیروزی 2 بر صفر ایران مقابل بحرین در اولین بازی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ایران بسیار با برنامه و منسجم بازی کرد و بازیکنان هم پِرس را به نحو احسن انجام دادند. خوشبختانه تیم ما در دقایق مهم و حساسی به گل رسید.

وی در خصوص نحوه به ثمر رسیدن گل‌های ایران در این بازی عنوان کرد: هر دو گل ایران حاصل عملکرد خوب بازیکنان بود هر چند روی گل اول ضعف و اشتباه دروازه‌بان و مدافعان بحرین بسیار مشهود بود. حاج صفی پیش از این هم نشان داده بود که بازیکن زیرکی است و روی توپ‌های برگشتی گل‌های خوبی می‌زند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: بحرین پیش از این هم بازی‌های فیزیکی مقابل ایران برگزار کرده بود و قطر هم تقریباً به این سبک بازی می‌کند اما امارات بر خلاف این تیم‌ها کاملاً تکنیکی و آرام بازی می‌کند. در مجموع فکر می‌کنم ایران بدون تنش از این گروه صعود می‌کند.

ذوالفقارنسب ادامه داد: ایران مقابل امارات و قطر مشکلی نخواهد داشت چون بعد از این برد تیم از نظر روحی و روانی هم شرایط خوبی دارد.

وی ضمن تمجید از سازماندهی کی‌روش در بازی مقابل بحرین، در مورد عملکرد وریا غفوری و مرتضی پورعلی‌ گنجی اظهار داشت: غفوری در نیمه اول هماهنگی خوبی با دژاگه در سمت راست تیم ملی داشت و هر دو گل هم از همین منطقه به ثمر رسید. پورعلی‌گنجی هم مانند غفوری عملکرد خوبی داشت البته جز 10 دقیقه اول که کل تیم خوب نبود در بقیه دقایق تیم ملی کاملاً بر بازی سوار بود.
منبع: تسنیم