کد خبر 380369
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

نکته جالب در این اطلاع رسانی پیامکی به مسافران این است که میزان این تاخیر، "نامعلوم" اعلام شده است.

به گزارش مشرق، همین چند هفته قبل بود که مسافران یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر به علت تاخیرهای خود تصمیم گرفتند این رفتار نادرست مشهورترین ایرلاین داخلی را به مدیران آنها گوشزد کنند، نمی گذرد.

مسافران پرواز ۳۴۱۷ بغداد به تهران که بعد از زیارت عتبات عالیات، قصد داشتند از خستگی خود با یک مسافرت هوایی در راه بازگشت بکاهند، با هفت ساعت تأخیر مواجه شدند تا مجاب شوند، بعد از فرود در فرودگاه تهران، از هواپیما پیاده نشوند؛ اقدامی که مسئولان این شرکت هواپیمایی را شوک زده کرد.

مسئولان این شرکت هواپیمایی نیز تصمیم گرفتند برای پایان دادن به تحصن مسافران، یک پرواز رفت و برگشت رایگان به مقصد مشهد مقدس برای معترضان در نظر بگیرند !

اما ظاهرا این موضوع، موجب نشده تا این ایرلاین، فکر بهتری برای زائران عتبات عالیات کند و مجددا پروازهای ایران ایر به مقصد عراق، با چنین مشکلی مواجه شود. بر این اساس، پرواز شماره 3413 هواپیمایی هما که قرار بود ساعت 15:30 دقیقه از فرودگاه امام (ره) به مقصد نجف پرواز کند، با اعلام پیامکی به مسافران، با تاخیر خروج همراه شده است.

به گزارش صبحانه، نکته جالب در این اطلاع رسانی پیامکی فرودگاه امام (ره) به مسافران این است که میزان این تاخیر، "نامعلوم" اعلام شده است.



از سوی دیگر، به گفته یکی از مسافران این پرواز، علاوه بر آنکه فعلا دفتر ایران ایر در فرودگاه امام (ره) بسته است و هیچ کس پاسخگوی سوالات مردم نیست، کانتر مربوط به این پرواز نیز باز نشده است تا حداقل وضعیت این پرواز، به صورت واضح بیان شود و ساک های مسافران از آنها گرفته شود.