کد خبر 39592
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳

مراسم عزاداري فاطميه اول و شب شهادت يگانه دخت رسول اعظم(ص) در هيات‌هاي مذهبي اعلام شد. <BR>

به گزارش مشرق به نقل از برنا، جلسات درس اخلاق و معارف اسلامي مرجع عاليقدر حضرت آيت‌الله حاج آقا مجتبي تهراني به مناسبت دهه اول فاطميه، با موضوع "حياء" از روز پنج‌شنبه 25 فروردين بعد از نماز مغرب به مدت پنج شب برگزار مي‌شود.

اين جلسات در خيابان ايران، کوچه شهيد ملکي برگزار خواهد شد.

*هيات رزمندگان اسلام مراسم عزاداري دهه اول فاطميه را از امشب به مدت 5 شب بعد از نماز مغرب و عشاء در حسينه شهداي بسيج برگزار مي‌کنند.

حجج ‌الاسلام والمسلمين عليرضا پناهيان، مهدي ماندگاري و محمد کدخدا رستم سخنرانان اين مراسم هستند و مديحه‌سرايي اين مراسم نيز برعهده سعيد و محمد حداديان است.

اين مراسم در حسينيه شهداي بسيج به آدرس بزرگراه بسيج، بعد از 20 متري افسريه خيابان شهيد رحيمي برگزار مي‌شود.

*مراسم عزا و سوگواري در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني عليه السلام به مدت 10 شب از چهارشنبه 24 فروردين تا جمعه 2 ارديبهشت ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلاي بزرگ ري برگزار مي‌شود.

سخنران مراسم دهه اول فاطميه حجت‌الاسلام والمسلمين معين شيرازي خواهد بود و مداح اهل بيت عصمت و طهارت حامد رضوانفر نيز در اين مراسم به مرثيه خواني و اجراي مراسم عزاداري خواهند پرداخت.

*در شب شهادت حضرت فاطمه(س) مراسمي با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين رييسي و مداحي مرتضي طاهري بعد از نماز مغرب و عشاء 27 فروردين‌ماه در مسجد امام علي (ع) برگزار مي‌شود.

اين مسجد در بزرگراه شهيد اشرفي اصفهاني، چهارراه پونک، بلوار شهيد ميرزابابايي، جنب مرکز تجاري بوستان واقع شده است.