به گزارش مشرق، گروه تحقیقاتی بازار ورزشی ریپکوم اعلام کرد که سرمایه گذاری های عربی در پیراهن های تیم های اروپایی در حدود 25 درصد از کل هزینه شرکت های جهانی در 6 لیگ بزرگ اروپا را تشکیل می دهند.
درآمد باشگاههای بزرگ فوتبال در اروپا از تبلیغات روی پیراهن ها، به بیش از 687 میلیون یورو (777٫75 میلیون دلار) در این فصل می رسد که نسبت به فصل 2013-2014 افزایش 20 درصدی دارد.
شرکت هایی در امارات و قطر به تنهایی در حدود 160 میلیون یورو در این فصل سرمایه گذاری کردند که معادل یک چهارم مجموع هزینه های شرکت های جهان است.
درآمد باشگاههای بزرگ فوتبال در اروپا از تبلیغات روی پیراهن ها، به بیش از 687 میلیون یورو (777٫75 میلیون دلار) در این فصل می رسد که نسبت به فصل 2013-2014 افزایش 20 درصدی دارد.
شرکت هایی در امارات و قطر به تنهایی در حدود 160 میلیون یورو در این فصل سرمایه گذاری کردند که معادل یک چهارم مجموع هزینه های شرکت های جهان است.