کد خبر 405023
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور خبرداد و افزود: در استانهای البرز، تهران، سمنان، قم و اصفهان و یزد وزش باد شدید پیش‌بینی می شود.

به گزارش مشرق، احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سامانه بارشی امشب در شمال غرب و بخشهایی از غرب، شمال شرق، زاگرس جنوبی، ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور فعال بوده و سبب ابرناکی و بارش باران گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: فردا در استان های واقع در جنوب غرب، جنوب، برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و گردوخاک و در استانهای البرز، تهران، سمنان، قم و اصفهان و یزد وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان این‌که فردا خلیج فارس مواج خواهد بود، تصریح کرد:  فردا همچنین  دربرخی نقاط شمال شرق ، شرق ، شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش‌ها پراکنده رخ خواهد داد و در روز چهارشنبه نیز آسمان ابری و گاهی همراه با وزش باد در اکثر مناطق کشور خواهیم داشت.

وی افزود: فردا  آسمان پایتختصاف و گاهی همراه با وزش باد با کمینه و بیشینه دمای ۱۳ و۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر