کد خبر 41727
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۹

مجيد جلالي گفت: بعد از چند هفته توانستيم هم خوب بازي کنيم و هم ببريم.

به گزارش مشرق و به نقل از ايسنا، سرمربي فولاد پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل ملوان اظهارکرد: اين ديدار واقعا بازي جذابي بين دو تيم شمال و جنوب کشور بود که به لحاظ کيفي در سطح بالايي برگزار شد. در يک بازي سنگين توانستيم در تمام 90 دقيقه بازي بسيار منطقي و خوبي ارايه دهيم و در نهايت بازي را به سود خودمان تمام کرديم.

وي گفت: خوشحالم که بعد از چند هفته توانستيم هم خوب بازي کنيم و هم ببريم، اين چيزي است که هميشه به دنبالش هستيم و اين همان بردي است که از آن لذت مي‌بريم.

جلالي درباره تيم ملوان گفت: ملوان تيم بزرگي است و امسال واقعا خيلي خوب بازي مي‌کند. شما ديديد که بازيکنان اين تيم چقدر خالص براي تيم‌شان بازي مي‌کنند. به مربي جوان اين تيم به خاطر منش و شکل کاري که در تيمش انجام مي‌دهد تبريک مي‌گويم و براي تيم ملوان و آقاي پورغلامي آرزوي موفقيت مي‌کنم.

وي با اشاره به اين‌که فولاد احتمال صعود به ليگ قهرمانان آسيا را دارد؟ افزود: در ليگ برتر بسيار مشکل است که بتوانيم سهميه کسب کنيم ولي بسيار اميدوار هستيم که از طريق جام‌حذفي به باشگاه‌هاي آسيا راه پيدا کنيم و اين چيزي است که براي آن سال‌ها انتظار مي‌کشم.

سرمربي تيم فولادخوزستان درباره حضورش براي فصل آينده در تيم فولاد گفت: فصل آينده با فولاد هستم. هفته پيش با باشگاه فولاد جلسه‌اي داشتم و تا اين زمان همه چيز به خوبي پيش رفته است. احتمال ماندنم در تيم فولاد بسيار زياد است.