کد خبر 433372
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶

تیم ملی والیبال ایران بعد از پایان رقابتهای لیگ جهانی تا شروع مسابقات جام جهانی ژاپن برنامه‌ای فشرده را پیش روی دارد که به طور حتم کار را بر ملی‌پوشان کشورمان دشوار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران تا شروع رقابتهای جام جهانی ژاپن که با حضور ۱۲ تیم برتر دنیا برگزار می‌شود و انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو محسوب می‌شود برنامه فشرده‌ای را پیش روی دارد. برنامه‌ای که به طور حتم کار را برای ملی‌پوشان کشورمان سخت خواهد کرد. (برنامه بازی های ایران در جام جهانی 2015 والیبال را در اینجا ببینید)

اعضای تیم ملی والیبال ایران که بلافاصله پس از پایان تعطیلات نوروز برنامه‌های آماده سازی خود را شروع کرده بودند و پس از چند هفته اردو در تهران، به اردوی اروپایی رفتند تا در دو کشور چک و فنلاند بازی‌های تدارکاتی برگزار کنند در ادامه به آمریکا رفتند تا دیدارهای خود را در لیگ جهانی ۲۰۱۵ شروع کنند. سفر به لهستان و روسیه و برگزاری چهار بازی با این دو تیم و بازگشت به تهران برای برگزاری شش بازی خانگی نیز ادامه کار تیم ملی قرار گرفته است.

اما برنامه‌های تیم ملی در پایان لیگ جهانی فشرده‌تر هم خواهد شد. تقریبا ۱۰ روز پس از پایان لیگ جهانی، مسابقات جام ملت‌های آسیا به میزبانی ایران در تهران برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران در این تورنمنت به مصاف قدرت‌های سنتی شرق آسیا خواهند رفت.

جام واگنر لهستان که با حضور چهار تیم قدرتمند والیبال جهان همه ساله انجام می‌گیرد تورنمنت دیگری است که شاگردان کواچ پیش روی دارند و این بار یک هفته پس از پایان جام ملت‌ها در تهران باید راهی لهستان شوند تا در این تورنمنت به میدان بروند.

اعضای تیم ملی والیبال که خود را مثل همه قدرت‌های برتر جهان برای جام جهانی ژاپن آماده می‌کنند بعد از جام واگنر به تهران بر می‌گردند و سپس راهی روسیه می‌شوند تا با این تیم اردوی مشتری را تشکیل دهند و چند بازی تدارکاتی انجام دهند تا از این طریق راهی ژاپن شوند.


منبع: مهر