کد خبر 439255
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هر زمان که با بازیکنی قرارداد ببندیم می‌توانیم به صورت رسمی بگوییم که این بازیکن رسما بازیکن تیم پرسپولیس است.

به گزارش مشرق، حسین عبدی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اردوی پرسپولیس در ترکیه،‌گفت: این اردویی است که قرار بود هفته گذشته برقرار شود اما چون هنوز نفرات تیم تکمیل و کامل نشده بودند به همین دلیل زمان اردو به هفته پیش رو افتاد تا پرسپولیس بتواند در یک اردوی 10 روزه و با حضور اکثر نفرات به هماهنگی لازم برسد.

وی درباره اینکه کدام بازیکنان قرار است جذب پرسپولیس شوند، اظهار داشت:‌ نامی از بازیکن خاصی نمی‌برم اما یک فوروارد و یک دفاع چپ مدنظر برانکو است که باشگاه در حال پیگیری کارهای آنها است. البته سرمربی تیم در این خصوص با من حرفی نزده و با علی اکبر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه صحبت کرده است تا با گزینه‌های مدنظر او وارد مذاکره شویم.

عبدی درباره اینکه وضعیت جذب ضرغام اسماعیل مدافع ملی پوش تیم ملی عراق به کجا رسید، افزود: درباره نفرات همانطور که گفتم جزئی صحبت نمی‌کنم و هر کسی که به پرسپولیس پیوست بازیکن ما به حساب می‌آید و هر زمان که قراردادی رسمی شد می‌توانیم از بازیکنی به عنوان یک بازیکن پرسپولیس نام ببریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برانکو در چه پست‌هایی اعلام نیاز کرده افزود: در بحث دفاع چپ و فوروارد موضوعی است که برانکو آن را دنبال می‌کند اما ذهنیتی که از قبل دارم این است که همان بازیکنی که کروات بود و پیش از این به باشگاه آمده بود در نظر برانکو هست اما به هر حال این سرمربی تیم است که باید در خصوص نفرات نظر نهایی را بدهد چرا که تیم پرسپولیس باید تحت نظر او بسته شود و هر بازیکنی را که برانکو بخواهد برای پیوستن آن صحبت خواهیم کرد و اگر قراردادی بسته شود به صورت رسمی آن را اعلام خواهیم کرد.هر زمان که قراردادی بسته شود می‌توان به صورت رسمی اعلام کنیم که این بازیکن، بازیکن ماست.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چه زمانی پرداختی‌ها به بازیکنان این تیم پرداخت می‌شود،‌افزود: منابع مالی در این خصوص تهیه شده و پرداختی به بازیکنان طبق شرایط باشگاه انجام خواهد شد.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر باشگاه پرسپولیس مشخص شده، گفت: تا این لحظه اسپانسر خاصی برای باشگاه پرسپولیس معرفی نشده اما درباره البسه باید بگویم فکر می‌کنم با شرکت مجید توافق صورت گرفته چون آنها در دسترس‌تر بودند.
منبع: فارس