به گزارش مشرق، غلامرضا داداشزاده معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: مطابق بازرسیها و ارزیابیهای به عمل آمده از وضعیت پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکتهای مخابرات استانی، وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت در این استانها، باعث کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان شده است.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری افزود: در این مورد تذکر و اخطاریههای لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان، پیگیریهای لازم برای ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه جذب مشترک جدید در این وضعیت باعث کمفروشی میشود، تصریح کرد: ادارات کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مناطق 9 گانه بر فرآیند توقف فروش در این شش استان نظارت داشته و در صورت عدم توقف فروش از سوی شرکتهای مخابرات استانی، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کمفروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع میشود.
او اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران بایستی پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشترک جدید اقدام کند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری افزود: در این مورد تذکر و اخطاریههای لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان، پیگیریهای لازم برای ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه جذب مشترک جدید در این وضعیت باعث کمفروشی میشود، تصریح کرد: ادارات کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مناطق 9 گانه بر فرآیند توقف فروش در این شش استان نظارت داشته و در صورت عدم توقف فروش از سوی شرکتهای مخابرات استانی، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کمفروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع میشود.
او اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران بایستی پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشترک جدید اقدام کند.