کد خبر 447413
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

عناصر تروریستی پس از حمله به مناطقی در غرب حلب سوریه مجبور به عقب‌نشینی شدند و در جریان درگیری بانیروهای سوری 20 نفر از آنها کشته شدند.

به گزارش مشرق، تعدادی از گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده از جمله «جبهه النصره» و گردان «نورالدین الزنگی» از روز گذشته در مناطق «الفاملی هاوس» و «جبل شویحنة» واقع در غرب شهر حلب حملاتی را علیه مواضع نیروهای سوری و نیروهای مقاومت فلسطینی آغاز کردند.

همزمان با حملات صدها تن از تروریست‌ها ،نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی و نیروهای حزب الله به خوبی توانستند حملات سنگین تروریست‌ها را دفع کنند.

بنا بر این گزارش، گروهی از نیروهای گردان «فدائیان قدس» نیز برای کمک به همرزمان خود و برای دفع حملات تروریست‌ها به منطقه اعزام شدند. درگیری‌ها بطول انجامید و نیروهای تروریستی با دادن تلفات بالا و بدون کوچکترین پیشروی مجبور به عقب نشینی از منطقه شدند.

در این درگیری‌ها ده‌ها تن از تروریست‌ها از جمله «رمضان شاتیلا» یکی از سرکرده‌های برجسته گروه تروریستی «نور الدین الزنگی» کشته شدند.

نیروهای سوری در این عملیات موفق شدند تعدادی از تروریست‌ها را به اسارت بگیرند. تروریست ها در پایان این درگیری در حالی مجبور به فرار از منطقه شدند که نزدیک به 20 تن از اجساد تروریست ها بر روی زمین ماند.

منطقه الراشدین و اطراف آن دروازه ورود به شهر حلب از غرب محسوب می شود و هدف اصلی تروریست‌ها  سیطره بر ارتفاعات مشرف بر مناطق غربی شهر از جمله منطقه «جمعیة الزهراء» بوده است.

منبع: فارس