کد خبر 452871
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

بازیکن کروات تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: برخورد شماره 4 نفت با من نرمال و ورزشی نبود و نمی‌دانم مشکلش با من چه بود.

به گزارش مشرق،‌ تیم فوتبال سیاه‌جامگان روز گذشته توانست اولین سه امتیاز لیگ برتری خود را مقابل نفت تهران به دست آورد. این بازی با حواشی روبرو بود از جمله اینکه در دقایق پایانی بازی میلان یوانوویچ با کارت قرمز داور روبرو شد و همین موضوع باعث شد تا او عصبانی شود.

وی در این باره گفت: پس از پایان بازی طبق روال معمول به سمت بازیکنان می‌روم که به آنها تبریک بگویم. این یک امر معمولی است و در همه بازی‌ها انجام می‌شود. من در پایان بازی با نفت هم این کار را کردم و به سمت شماره 4 (سیدجلال حسینی) نفت رفتم که او نه تنها با من دست نداد بلکه خیلی بد صحبت کرد.

وی ادامه داد: تعجب می‌کنم که چگونه او چنین رفتاری را مرتکب شد. وقتی بازی تمام می‌شود تمام اتفاقات رخ داده در بازی هم تمام می‌شود. از او پرسیدم چرا این کار را می‌کند اما او رفتار درستی انجام نداد و جالب بود که داور به من کارت قرمز نشان داد در حالی که رفتار بازیکن نفت نرمال و ورزشی نبود. نمی‌دانم مشکل او با من چه بود؟!

بازیکن سیاه‌جامگان در مورد اینکه پس از این درگیری با علیرضا منصوریان هم جر و بحثی کرده گفت: پس از این موضوع حس کردم که منصوریان مربی خوب اما عصبانی است. او وقتی تب و تاب این قضیه را دید به من هم تبریک گفت اما معلوم بود که ناراحت است. مرا آرام می‌کرد. من هم به او گفتم که چیز خاصی نبوده. سرمربی نفت نشان داد که مربی تحصیل‌کرده و با شخصیتی است.

یوانوویچ در مورد احتمال جریمه باشگاه سیاه‌جامگان تصریح کرد: نمی‌توانم در این مورد چیز خاصی بگویم. هنوز اتفاقی رخ نداده است.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: سیاه‌جامگان پتانسیل خوبی دارد. بازیکنان جوانی در این تیم حضور دارند و هرچه از زمان مسابقات می‌گذرد شرایط تیم بهتر و بهتر می‌شود. تیم ما هم پتانسیل و هم قابلیت بهتر شدن را دارد. در بازی روز گذشته هم بازیکنان با شور و هیجان زیادی وارد مسابقه شدند و توانستند چهره برتری از خود به نمایش بگذارند که در پایان پیروزی از آن ما شد.
منبع: فارس