کد خبر 454450
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

همزمان با پیشروی های گسترده نیروهای نظامی عراقی در محورهای شمالی و شرقی شهر رمادی، یک تبعه کشور تاجیکستان روز گذشته خود را در نزدیکی یک از مراکز ارتش عراق منفجر کرد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با پیشروی های گسترده نیروهای نظامی عراقی در محورهای شمالی و شرقی شهر رمادی، یک تبعه کشور تاجیکستان روز گذشته خود را در نزدیکی یک از مراکز ارتش عراق منفجر کرد. بنابر تصاویر منتشره از سوی رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش، عامل انتحاری با نام مستعار "ابوخالد الطاجیکی" در منطقه "کیلو 18" واقع در شهر رمادی دست به عملیات انتحاری زده است.


در این تصاویر عامل انتحاری در کنار یکدستگاه خودروی زرهی آمریکایی از نوع "هامر" که گروه ترویستی داعش در حمله سال گذشته به عراق از پادگان مرکزی ارتش این کشور در موصل به سرقت برده، ایستاده و پس از دقایقی سوار بر این خودروی بمبگذاری خود را در نزدیکی یکی از مواضع نیروهای نظامی عراقی منفجر می کند.


این دومین عملیات انتحاری اتباع کشور تاجیکستان در 24 ساعت اخیر در کشور عراق می باشد. صبح روز گذشته نیز یک عامل انتحاری تاجیکستانی خود را در منطقه "حی الصینی" واقع در غرب شهر بیجی در شمال استان صلاح الدین عراق منفجر کرده بود.