به گزارش مشرق، عباس ترابیان، دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: این نشست با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی و اعضای کمیته بازاریابی برگزار شد و در خصوص موارد مختلفی به بحث و بررسی پرداختیم. در این نشست گزارش کاملی توسط محمد درخشان پیرامون مذاکراتش با شرکتهای مختلف تولید البسه ورزشی در چند ماه گذشته ارائه و مفاد پیشنهادات با توجه به نوع برندهای مختلف و با توجه به صرفه و صلاح فدراسیون فوتبال مطرح شد.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به همکاری بی شائبه و رضایت بخش شرکت آل اشپورت، نهایتا این شرکت مورد تایید اعضا قرار گرفت و مقرر شد تا محمد درخشان مفاد قرارداد مربوطه با این شرکت را به مرحله اجرا برساند تا در نهایت منتج به امضای قرارداد نهایی شود.
دبیر کمیته بازاریابی گفت: از جمله برندهایی که در گزارش مربوطه ارائه شد میتوان به آدیداس، جوما اسپانیا، آرا ایتالیا، گیگووا، سرتیک و لژیا اشاره کرد.
وی در پایان افزود: در مورد قرارداد نهایی فدراسیون فوتبال و شرکت فناپ نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت و نهایتا مقرر شد تا قرارداد مربوط به این شرکت نیز به امضا برسد. همچنین در این نشست محمدرضا ساکت گزارشی مبسوطی پیرامون چگونگی همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و موافقت نامه مربوطه ارائه کرد و در همین راستا بخشی از فعالیتهای کمیته مربوطه به این همکاری را به حاضرین توضیح داد.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به همکاری بی شائبه و رضایت بخش شرکت آل اشپورت، نهایتا این شرکت مورد تایید اعضا قرار گرفت و مقرر شد تا محمد درخشان مفاد قرارداد مربوطه با این شرکت را به مرحله اجرا برساند تا در نهایت منتج به امضای قرارداد نهایی شود.
دبیر کمیته بازاریابی گفت: از جمله برندهایی که در گزارش مربوطه ارائه شد میتوان به آدیداس، جوما اسپانیا، آرا ایتالیا، گیگووا، سرتیک و لژیا اشاره کرد.
وی در پایان افزود: در مورد قرارداد نهایی فدراسیون فوتبال و شرکت فناپ نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت و نهایتا مقرر شد تا قرارداد مربوط به این شرکت نیز به امضا برسد. همچنین در این نشست محمدرضا ساکت گزارشی مبسوطی پیرامون چگونگی همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و موافقت نامه مربوطه ارائه کرد و در همین راستا بخشی از فعالیتهای کمیته مربوطه به این همکاری را به حاضرین توضیح داد.