البته کشف این نکته که چرا تصمیم اپل برای ورودش به بازار پوشیدنی ها چندان هم به مزاق سواچ خوش نیامده زیاد هم دشوار نیست.
المار ماک یکی از موسسین سواچ پیشتر گفته بود که عرضه اپل واچ تا چه اندازه میتواند بر «صنعت ساعت های سنتی و بازار کار سوئیس ضربه وارد کرده و آن را تحت فشار قرار دهد» و باید بگوییم که شواهد نیز پیش بینیهای وی را تایید میکنند و همگی از اثر قابل توجه اپل بر این بازار حکایت دارند.
نیک هایک در مصاحبه خود اظهار داشته که سواچ مستقیما با اپل واچ رقابت نمیکند چراکه نمیخواهد ساعتی را ارائه نماید که عمر باتری اش از ۲۴ ساعت فراتر نمیرود.
با این همه، این شرکت در نظر دارد که با عرضه محصولاتی نظیر Touch Zero Two (که تکنولوژی NFC شبیه به Pay اپل را در خود دارد) روی بازار ساعت های هوشمند تمرکز کند.
منبع: دیجیاتو