وی ادامه داد: این نورهای گسترده، جلوه نور آفتاب را تداعی میکنند. بخش زیادی تجهیزات برای این کار برای اولین بار خریداری شد که شامل ژنراتورهای 300 و 130 کیلووات و تکنوکرین و وسایل حرکتی و نوری بود که همگی از خارج خریداری شد.
بافرونی گفت: خیلی از موارد مانند تکنوکرین برای اولین بار در ایران مورد استفاده قرار گرفت. پیش از این امکانات اینچنینی نداشتیم و پروژه محمد رسولالله(ص) باعث شد صنعت سینمای ایران جهش بالایی را تجربه کند.
وی ادامه داد: عوامل فنی تصویربرداری شامل 3 گروه کلی حرکتی، نور و دوربین بودند که همگی زیر نظر آقای استورارو کار میکردیم. کارها همه برنامهریزی شده بود و این مدیریت حسابشده آقای استورارو باعث نظم در کارها میشد، از این نظر هم برای سینمای ما درس خوبی داشت.
بافرونی گفت: گروه ایرانی و خارجی نور هر کدام 6 نفر بودند و مدیریت این گروه بدون هیچ مشکلی انجام شد.
منبع: وطن امروز