باشگاه سیاه‌جامگان نسبت به حضور بازیکن محروم تیم فوتبال پدیده واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، درحالیکه سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خبر از محرومیت «کریم احمدی» بازیکن تیم «پدیده» داده بود، اما وی در مسابقه با سیاه‌‎جامگان ابومسلم به میدان رفت.

مسعود حکم‌آبادی مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان در این باره گفت: بین دو نیمه خبری برای من ارسال کردند که ساعت 12 و 38دقیقه روز مسابقه (24شهریورماه) روی سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود و در آن اعلام شده بود کریم احمدی به دلیل بدهی به راهیان کرمانشاه تا «تسویه نهایی با باشگاه خواهان و اعلام کتبی کمیته انضباطی» از حضور در مسابقات رسمی محروم است.

وی افزود: وقتی این مساله را با سعید فتاحی نماینده فدراسیون مطرح کردم وی برگه‌ای با سربرگ سازمان لیگ نشان داد که اعلام شده بود احمدی نمی‌تواند برابر سیاه‌جامگان بازی کند، اما فتاحی گفت که بعد از ابلاغ این رای به وی تلفنی اعلام کرده‌اند که مشکل حل شده است.

مدیررسانه‌ای سیاه‌جامگان با بیان اینکه باید دید از حدود 4ساعت پیش از بازی تا موقع مسابقه چه اتفاقی افتاده که این مشکل حل شده است، افزود: در متن نامه دبیرکل محترم فدراسیون آمده تا تسویه حساب نهایی با باشگاه خواهان و اعلام کتبی کمیته انضباطی، در حالی که آقای عباسی مدیرعامل سیاه‌جامگان طی تماسی با آقای کریمی مدیرعامل راهیان کرمانشاه پیگیر ماجرا شد که او اعلام کرد اصلا پولی به حسابش واریز نشده است!

حکم‌آبادی خاطرنشان کرد: بر فرض محال که این پول هم واریز شده، این رای نزدیک ظهر رسما توسط دبیرکل فدراسیون اعلام شده است، سوال اینجاست که این پول چه ساعتی و به چه حسابی واریز شده و «اعلام کتبی کمیته انضباطی» که در متن نامه دبیرکل آمده برای چه کسی ارسال و ابلاغ شده است؟

مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان ابومسلم ادامه داد: پیگیر این قضیه خواهیم بود، به هرحال باید دید رأیی که رسما توسط دبیرکل ابلاغ می‌شود به چه شکل با یک تماس تلفنی نقض می‌شود؟ مخصوصا اینکه پس از اعلام رسمی رأی روی سایت فدراسیون، آیا اصلا فرصتی برای واریز پول، ارسال فیش به کمیته انضباطی و اعلام کتبی کمیته انضباطی بوده است یا خیر؟!

وی افزود: در این باره مکاتباتی با فدراسیون خواهیم داشت و به دنبال مشاهده مستندات نقض این رأی هستیم.

منبع: سایت باشگاه سیاه‌جامگان
منبع: فارس