کد خبر 470298
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

سرمربی بوکسورهای اعزامی به مسابقات APB گفت: روز گذشته با حضور در فدراسیون بوکس و برگزاری جلسه با رئیس فدراسیون همه چیز حل و فصل شد.

به گزارش مشرق، نشست مسئولان فدراسیون بوکس با اصحاب رسانه روز گذشته (یک‌شنبه) به میزبانی فدراسیون بوکس برگزار شد. احمد ناطق نوری رئیس این فدراسیون با گلایه از انتقاد‌های روزبهانی و برخی از تصمیمات اکبر احدی مدعی شد در صورت تکرار این حواشی به وجود آمده با هر دو نفر برخورد خواهد کرد.

اکبر احدی در مورد جلسه‌ای که روز گذشته (یک‌شنبه) با احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس داشت، اظهار کرد: با رئیس فدراسیون بوکس جلسه‌ای داشتیم که وی در مورد مصاحبه احسان روزبهانی یک مقدار گلایه مند بود. البته پس از اینکه اتفاقات رخ داده در این مدت را به رئیس فدراسیون توضیح دادم همه چیز حل و فصل شد. به هر حال آنها مدعی بودند که صحبت‌هایی را علیه فدراسیون انجام داده‌ام که پس از صحبت‌های منطقی که بین ما رد و بدل شد تمام سوء تفاهم‌ها حل شد.

وی در ادامه افزود: خط و مشی ما و مسئولان فدراسیون این است که روزبهانی در المپیک برزیل به خوش رنگ ترین مدال برسد و غیر از این هیچ کس هدف دیگری ندارد. به هر حال روزبهانی به دلیل مصدومیت در روسیه شکست خورد و یک مقدار از این اتفاق ناراحت بود و پس از آن رفتاری انجام داد که کاملا احساسی بود. همه ما می‌دانیم که رفتار او در شبکه اجتماعی از ته دل نبوده است. امیدوارم که احسان هم از این به بعد یک مقدار سعه صدر داشته باشد.

سرمربی بوکسورهای اعزامی به مسابقات لیگ حرفه‌ای عنوان کرد: با تصمیم مسئولان فدراسیون قرار است بنده و روزبهانی به همراه تیم ملی در مسابقات جهانی قطر حضور پیدا کنیم و در کنار دیگر ملی پوشان باشیم. به هر حال نفراتی که در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند و روزبهانی از نزدیک می‌تواند مبارزه حریفان خود را آنالیز کند.
منبع: فارس