کد خبر 472
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۷

کاروان مسافران شيعه پاراچنار که از اين شهر عازم پيشاور پاکستان بودند، مورد حمله تروريست هاي وهابي قرار گرفتند که 18 تن از آنان به شهادت رسيدند.

به گزارش مشرق به نقل از ابنا از پاراچنار گروهي از شيعيان پاراچنار که در قالب دو ميني بوس عازم پيشاور پاکستان بودند، صبح امروز در منطقه "کرم ايجنسي" و در نزديکي روستاي وهابي نشين "اوچات" مورد حمله گروهک تروريستي طالبان قرار گرفتند که در اين حادثه تروريستي 18 تن از پيروان اهل بيت(ع) به شهادت رسيده و چهارتن از از آنان نيز زخمي شدند.

کاروان شيعيان پاراچنار متشکل از چند دستگاه ميني بوس در حال حرکت به پيشاور بود که تروريست هاي وهابي با حمله دو دستگاه ميني بوس از اين کاروان، مرتکب اين جنايت شدند.

شش تن از شيعيان در همان لحظات نخست و 10 تن از آنان نيز در راه انتقال به بيمارستان به شهادت رسيده اند که در ميان آنان، هشت زن و يک کودک نيز مشاهده مي شود.

کشتار شيعيان پاکستان درسکوت خبري رسانه هاي منطقه و جهان و در حالي اتفاق مي افتد که دولت پاکستان نيز هيچ اقدام مؤثري در جلوگيري از قتل عام شيعيان اين کشور انجام نمي دهد.

قرار است شيعيان پاکستان در اعتراض به استمرار اقدامات تروريستي گروهک‏هاي منحله تروريستي و انفعال مطلق دولت اين کشور، 10 مرداد امسال در اسلام آباد گرد هم ‏آيند.