به گزارش مشرق، برخی مشترکان رایتل این طور اعلام کردهاند که با وجودی که میزان مصرف اینترنت موبایل آنها نسبت به ماههای گذشته تغییر محسوسی نداشته ،اما حجم بستههای تخفیفی آنها در زمانی کوتاهتر از حد انتظار به پایان رسیده است.
گاهی حتی اینگونه نیز عنوان میشد که پیامک پایان حجم بسته هم به دست مشترک نرسیده و بدون آنکه فرد بداند، استفاده وی از اینترنت به شکل آزاد محاسبه شده است.
این موضوع در میان کاربران اینترنت اپراتور سوم گلایههایی ایجاد کرده بود، اما مدیر عامل رایتل در این باره معتقد است که این موضوع به دلیل سرعت بالای رایتل اتفاق میافتد.
مجید صدری اظهار کرد: مشترکان میتوانند ریز مصرف اینترنت خود را از رایتل بگیرند تا متوجه شوند که در محاسبات اشتباهی رخ نمیدهد.
وی در پاسخ به این سوال که بهطور غیررسمی گاهی عدهای از ایجاد مشکل در سیستم محاسبه رایتل خبر دادهاند، گفت: اصلا چنین مشکلی نداریم.
صدری ادامه داد: در حال حاضر در شیوهی محاسبه و مصرف بستههای رایتل هیچگونه مشکلی وجود ندارد و اگر هم مصرفی انجام میشود به دلیل سرعت بالا و کیفیت اینترنت است که حجم بستهها به پایان میرسد.
گاهی حتی اینگونه نیز عنوان میشد که پیامک پایان حجم بسته هم به دست مشترک نرسیده و بدون آنکه فرد بداند، استفاده وی از اینترنت به شکل آزاد محاسبه شده است.
این موضوع در میان کاربران اینترنت اپراتور سوم گلایههایی ایجاد کرده بود، اما مدیر عامل رایتل در این باره معتقد است که این موضوع به دلیل سرعت بالای رایتل اتفاق میافتد.
مجید صدری اظهار کرد: مشترکان میتوانند ریز مصرف اینترنت خود را از رایتل بگیرند تا متوجه شوند که در محاسبات اشتباهی رخ نمیدهد.
وی در پاسخ به این سوال که بهطور غیررسمی گاهی عدهای از ایجاد مشکل در سیستم محاسبه رایتل خبر دادهاند، گفت: اصلا چنین مشکلی نداریم.
صدری ادامه داد: در حال حاضر در شیوهی محاسبه و مصرف بستههای رایتل هیچگونه مشکلی وجود ندارد و اگر هم مصرفی انجام میشود به دلیل سرعت بالا و کیفیت اینترنت است که حجم بستهها به پایان میرسد.