کد خبر 48121
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱

«حاتم الهواري» کارگردان مصري با تاکيد بر وحدت ملت‌هاي عرب و مسلمان براي آزادسازي فلسطين از آغاز به کار ساخت نخستين فيلم ضداسرائيلي مصر پس از انقلاب اين کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، «حاتم الهواري» کارگردان مصري از انتخاب تيم هنري فيلمش با نام «در درهاي اسرائيل» خبر داد و اعلام کرد که اين فيلم به نقش دستگاه اطلاعاتي رژيم صهيونيستي در متوقف کردن جوانان کشورهاي عربي در همبستگي با فلسطين مي‌پردازد.
بنابر اين گزارش وي افزوده است: اين فيلم سينمايي به مسئله کشورهاي عربي و اسلامي در برابر رژيم صهيونيستي مي‌پردازد و بر وحدت اعراب و مسلمانان براي آزادي فلسطين تاکيد مي‌کند.
الهواري با اشاره به انقلاب‌هاي اخير منطقه تاکيد کرده است: اين فيلم همچنين پيامي به اين رژيم خواهد داشت که بايد بفهمد که با درگرفتن انقلاب‌هاي منطقه ديگر دوران کشتار مردم فلسطين به پايان رسيده است.
وي افزوده است: با انقلاب‌هاي اخير اکنون وقت تفکر براي وحدت ملت‌هاي عرب و مسلمان و آزادسازي فلسطين از يوغ اشغالگري صهيونيست‌ها هستيم.
اين کارگردان مصري همچنين درباره داستان فيلمش گفت: قهرمان اين فيلم براي وحدت ملت‌هاي منطقه و استقلال و آزادي فلسطين تلاش مي‌کند که با پيوستن يک دوست ديگر کار آنها بالا مي‌گيرد اما به ناگاه يک افسر آنان را بازداشت مي‌کند.