کد خبر 487250
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

مدافع تیم پرسپولیس گفت: مطمئنا پرسپولیس در دربی تهاجمی بازی می‌کند و تماشاگران هم یک بازی هجومی را خواهند دید.

به گزارش مشرق، رامین رضائیان در مورد دربی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی مهمی است و حضور در این مسابقه لذت زیادی دارد. اولین تجربه من هم محسوب می‌شود و امیدوارم هواداران هر دو تیم به ورزشگاه بیایند و شاهد حضور 100 هزار تماشاگر باشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازی هجومی را انجام خواهد داد و مطمئنم هواداران از آن لذت خواهند برد. فکر می‌کنم استقلال هم دفاعی بازی نخواهد کرد و امیدوارم 3 امتیاز برای ما باشد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان در این بازی به دنبال حاشیه هستند گفت: چه حاشیه‌ای؟ همه می‌آیند که فوتبال بازی کنند کسی که دنبال حاشیه باشد فوتبالش زود تمام می‌شود و حاشیه به این ورزش کمکی نمی‌کند.

رضائیان با اشاره به اینکه کُری‌خوانی را دوست ندارد گفت: کسی که حرف می‌زند، عمل نمی‌کند و این کار درستی انجام نمی‌دهد. کری‌خوانی خوب نیست و هواداران هم باید همدل باشند. من نمی‌توانم نتیجه را هم پیش بینی کنم.

وی در مورد تقابل با یعقوب کریمی هافبک استقلال گفت: او بازیکن خوبی است و ما در اردوها هم با هم بوده‌ایم. هر کس که تلاشش را بیشتر کند موفق خواهد بود. بازیکنان ما با تمام وجودشان در دربی بازی خواهند کرد.

این مدافع در موردبازیکنان جوان پرسپولیس گفت: آن‌ها هم بعد از چند بازی با تجربه شده‌اند و فکر نمی‌کنم استرسی وجود داشته باشد شما دیدید که بازیکنان استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی آن طور بازی کردند.
منبع: فارس