ساعاتی پس از پایان مراسم تدفین «عبدالله باقری»، رییس جمهور پیشین گشورمان، بر مزار این شهید حاضر شد و از خانواده ی معظم آن عزیز تفقد و دلجویی نمود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، صبح روز گذشته، پنج شنبه، پیکر پاک مدافعِ حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، شهید «عبدالله باقری» در بهشت زهرای تهران تشییع شد و در قطعه ی 26، در کنار سایر شهدای «مدافع حرم» تا روز ظهور مولایش به امانت سپرده شد.
«عبدالله باقری» متولد سال1361 شمسی و از پاسدارانِ «سپاه انصار» بود که چندی پیش برای دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) داوطلبانه به سوریه اعزام شد و طی «عملیات محرم» خلعت شهادت پوشید. وی به دلیل آن که سال ها در دولت نهم و دهم، از محافظان رییس جمهور پیشین بود، در میان مردم چهره‌ای آشنا و خاطره انگیز داشت و خبر شهادتش در «سوریه» بازتاب فراوانی پیدا کرد. ساعاتی پس از پایان مراسم تدفین «عبدالله باقری»، رییس جمهور پیشین گشورمان، بر مزار این شهید حاضر شد و از خانواده ی معظم آن عزیز تفقد و دلجویی نمود.
آن چه پیش رو دارید، تصاویری است از حضور «محمود احمدی نژاد» در گلزارِ شهدای بهشت زهرای تهران و بر مزار محافظ سابقش شهید «عبدالله باقری»: