کد خبر 488346
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

مدیر سازمان ایمنی و خدمات آتش نشانی دزفول گفت:ساعاتی پیش صاعقه در زمین های کشاورزی جان جوان دزفولی راگرفت.

به گزارش مشرق، عبدالحسین معظم فر مدیر سازمان ایمنی و خدمات آتش نشانی دزفول اظهار کرد: ساعاتی پیش صاعقه در زمین‌های کشاورزی جان جوان دزفولی را گرفت.

وی گفت: این حادثه در زمین‌های کشاورزی که در حوالی شهرک بن‌جعفر دزفول بود رخ داد که بعد از تماس و اعلام به مرکز تماس سازمان ایمنی و خدمات آتش نشانی اکیپی از نیروهای عملیات این سازمان به محل اعزام شد.

مدیر سازمان ایمنی و خدمات آتش نشانی دزفول افزود: این جوان 22 ساله ساکن شهرک بن جعفر دزفول بود که صبح امروز در زمین‌های کشاورزی مورد صاعقه گرفتگی شده و در دم جان باخته است.

فرهاد جاموسی نیز در ادامه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: از 48 ساعته گذشته نیروهای خدماتی شهرداری به همراه کلیه امکانات و ادوات در حال بازگشایی مسیرها و معابری که آب‌گرفتگی دارند در حال فعالیت هستند.

وی گفت: تاکنون مشکل آب گرفتگی معابر و خیابان‌های جهاد، میدان موشک و کوی علم عباس مرتفع شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر دزفول در ادامه افزود:  به‌دلیل بارش شدید باران بیش از 400 نقطه آب‌گرفتگی به سرعت رفع شده است.

وی از حضور شهردار دزفول و کمک به رفع آب گرفتگی معابر اصلی تشکر و از مدیران استان جهت اختصاص بودجه ملی جهت رفع مشکلات آب گرفتگی برخی معابر دزفول تقاضای همکاری کرد.
منبع: فارس