برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که پس از استعفای حسین فرکی، سرمربی سپاهان با پیشنهاد مسئولان این باشگاه مواجه شده بود، هموطنش را برای سرمربیگری به اصفهانی ها پیشنهاد کرده است.

به گزارش مشرق، حسین فرکی پس از شش هفته ناکامی در لیگ برتر، در پایان هفته یازدهم به صورت توافقی از سپاهان جدا شد. مسئولان باشگاه هم بلافاصله برای انتخاب سرمربی جدید رایزنی و مذاکره با گزینه های خارجی و داخلی را آغاز کردند که یکی از آنها برانکو بوده است.

سرمربی کروات پرسپولیس که فصل های گذشته هم مورد توجه باشگاه سپاهان قرار داشت و گفته می شد به خاطر مشکل مالیاتی به جا مانده از دوران سرمربیگری در تیم ملی ایران نتوانست به پیشنهاد سپاهان در آن مقاطع پاسخ مثبت دهد؛ این بار هم به خاطر قراردادش با پرسپولیس به سپاهانی ها پاسخ منفی داد.

البته برانکو به پاسخ منفی بسنده نکرد و مثل یک مشاور عمل کرد و به سپاهانی ها چند گزینه خارجی پیشنهاد داد تا در صورت تمایل با آنها مذاکره کنند. گویا ایگور استیماچ، سرمربی سابق تیم ملی کرواسی و گزینه سرمربیگری استقلال، پیشنهاد او به سپاهان بوده است. مسئولان این باشگاه هم سریعا با استیماچ تماس گرفته و باب مذاکره را باز کرده اند.

منبع: پچ پچ