کد خبر 494240
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

ایجنتی که دنبال پیدا کردن یک تیم سوئیسی برای این بازیکن است به او وعده داده که 500هزار دلار برایش قرارداد می‌بندد.

به گزارش مشرق، مکان؛ هتل آزادی، محل اسکان ملی‌پوشان فوتبال. زمان؛ دوشنبه‌شب وقتی بازیکنان و اعضای تیم آزادانه در لابی هتل رفت‌وآمد می‌کردند. یکی از بازیکنان تیم ملی در لابی هتل با یک ایجنت ایرانی مقیم کویت داشت صحبت می‌کرد که صحبت‌هایش به ‌نوعی درخواست ترانسفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس بود. این بازیکن خبرساز ابتدا درباره امکان ترانسفر شدن به لیگ‌های عربی حاشیه خلیج‌فارس پرسید اما واکنش دلال ایرانی/کویتی این بود که امارات اصلا بازیکن ایرانی نمی‌گیرد و کویتی‌ها هم در پست تو بازیکن خارجی نمی‌خواهند.

بازیکن مورد اشاره سپس درباره وضعیت خود و فشارهایی که متحمل می‌شود توضیحاتی به ایجنت مورد نظر داد به این شرح که «الان سرمربی و دستیارانش همه‌جوره از من راضی هستند. در تیم ملی هم کی‌روش خدا را شکر قبولم دارد. 4سال است از زمان افشین قطبی به تیم ملی دعوت می‌شوم اما اینجا مرا خیلی اذیت می‌کنند. همه‌جوره دارند مرا می‌زنند. کم‌کم دارم خسته می‌شوم و می‌خواهم اگر بشود به یک لیگ خارجی بروم و برای مدتی بدون حاشیه بازی کنم.»

او بعد از این توضیحات به تلاش‌هایی که یک مدیر برنامه برای انتقال او به لیگ سوئیس درحال انجام آن است اشاره کرد و از ایجنت ایرانی/کویتی خواست اگر جایی در اروپا سراغ دارد که یک ملی‌پوش ایرانی را بخواهند به او خبر بدهد. گفت: «اگر یک تیم در اروپا پیدا کنم، راحت می‌توانم گلیم خودم را از آب بیرون بکشم و 4، 5سال لژیونر باقی بمانم.» ایجنت قصه ما به بازیکن جوان قول داد تلاشش را بکند.

ایجنتی که دنبال پیدا کردن یک تیم سوئیسی برای این بازیکن است به او وعده داده که 500هزار دلار برایش قرارداد می‌بندد. گفته می‌شود این ایجنت اهل کرواسی است و گفته اگر سوئیس نشد کار او را در لیگ کرواسی درست می‌کند.
منبع: آی اسپورت