وی همچنین خاطرنشان کرد: وضعیتی که در سال گذشته حوزه ارتباطات را بین دو کشور ایران و عراق درگیر خود کرد، تجربه ای بود برای امسال و سال های بعدی تا بتوانیم خدمات لازم را با افزایش ظرفیت در اختیار زائران اربعین حسینی قرار دهیم.
خسروی با اشاره به سفر اخیر وزیر ارتباطات به همراه هیات همراه به عراق برای ایجاد تسهیلات برای زائران اربعین حسینی عنوان کرد: در آن سفر که جمعی از مدیران ارشد ارتباطی ایران و مسئولان ارتباطی عراق حاضر بودند، گفتوگوهای زیادی برای افزایش ظرفیت ارتباطی در مناسبت های ویژه که مربوط به حضور ایرانی ها در این کشور می شود، داشتیم و تا امروز تمام اقدامات لازم انجام شده است.
معاون وزیر ارتباطات همچنین خبر داد: صبح امروز برای پیگیری های وضعیت ارتباطی زائران ایرانی با معاون عراقی تماس گرفتم و قرار بر این شد تا هفته بعد که ازدحام جمعیت در عراق زیاد می شود به کانال های ارتباطی کشور عراق و ایران 1800 کانال دیگر اضافه شود تا زائرین مشکلی در امر ارتباطات نداشته باشند.
وی افزود: با توجه به اینکه میزان ارتباطات زائران ایرانی با ایران روز به روز رو به افزایش است، به طوری که به فاصله یک روز 600 هزار دقیقه به میزان عادی ارتباطات روزانه اضافه می شود که این مسئله شبکه ارتباطی گسترده ای را لازم دارد.
خسروی در پایان با بیان این که شرکت ارتباطات زیرساخت به تمام مسئولیت های خود در مقابل زائرین اربعین حسینی پایبند بوده گفت: همانطور که گفته شد ما تمام ظرفیت ها را به صورت چشمگیری افزایش داده ایم و اگر اپراتور عراقی نیز بتواند در مقابل مسئولیت هایی که دارد، به خوبی وظیفه خود را انجام دهد، هیچ مشکل ارتباطی برای زائران ایرانی به وجود نخواهد آمد.