کد خبر 502699
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: اگر قابل بدانند برای انتخابات فدراسیون فوتبال که اسفندماه برگزار می‌شود کاندیدا می‌شوم.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: قرار است تمام مسائل مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال از جمله زمان قطعی آن، در مجمع 5 دی ماه ارائه شده و پس از تصویب برای اجرایی شدن تثبیت شود. هر چند که طبق برنامه قبلی تاریخ 15 دی برای برگزاری انتخابات به مجمع پیشنهاد خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام مراحل طبق آئین‌نامه پیش خواهد رفت و 2 ماه مانده به زمان انتخابات هر نامزد باید از اعضای مجمع 10 امضا برای تائید جمع کنند ضمن اینکه افرادی که در گذشته رئیس فدراسیون بودند نیاز به 5 امضا دارند.

بهروان در پاسخ به این سؤال که آیا برای ریاست فدراسیون کاندیدا خواهد شد یا خیر، گفت: باید شرایط را بسنجم اما اگر قابل بدانند قصد دارم برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کنم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: در ورزش کشور 51 فدراسیون اساسنامه مشترک دارند اما اساسنامه فدراسیون فوتبال مستقل و مجزا از آنهاست و به تصویب و تائید هیأت دولت رسیده است و تائیدیه فیفا را هم دارد. یعنی اساسنامه فدارسیون فوتبال با اساسنامه سایر فدراسیون‌ها متفاوت است.

انتهای پیام/ر
http://fna.ir/58RVU6

منبع: فارس