کد خبر 505249
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

با عدم پذیرش استعفای شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک از سوی هیات اجرایی وی همچنان دو شغله محسوب می‌شود و باید دید وزارت ورزش چه تصمیمی برای برگزاری انتخابات تیراندازی با کمان دارد.

به گزارش مشرق، در حالی که روز گذشته (یکشنبه) محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در جلسه با سجادی استعفای خود را از خزانه داری کمیته ملی المپیک به وزارت ورزش تقدیم کرد و مدعی بود این استعفا از سوی وزارت اقتصاد و دارایی مورد تائید قرار گرفته اما مسئولان کمیته ملی المپیک استعفای وی را به رسمیت نشناخته و این موضوع مورد تائید آنها قرار نگرفته است.

از نظر مسئولان کمیته ملی المپیک شجاعی همچنان خزانه دار این کمیته است و تمامی امور مالی همچنان تحت نظر وی انجام می‌شود. با این  اوصاف به نظر می‌رسد بحث دو شغله بودن شجاعی همچنان به قوت خود باقی است.

حالا باید دید در حالی که شجاعی هم خزانه دار است و هم رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، با نامه 30 رئیس هیات استانی به وزیر ورزش برای برگزاری مجمع انتخاباتی وزارت ورزش چه تصمیمی خواهد گرفت. شجاعی پیش از این در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده بود هیچ فعالیتی در کمیته ملی المپیک ندارد و از سمت خود استعفا کرده است این درحالی است که در چند روز گذشته کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در گفت‌وگویی اعلام کرده بود شجاعی به فعالیتش ادامه می‌دهد.
منبع: فارس