کد خبر 506003
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

کاپیتان تیم ملی ایران وضعیت چندان مساعدی در ام صلال ندارد تا جایی که موضوع جدایی او از این تیم به یکی از سوژه های جنجالی رسانه های قطری تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، آندرانیک تیموریان دومین تجربه حضور در لیگ ستارگان قطر را این بار با پیراهن ام صلال به دست آورد و در ابتدای فصل با قراردادی یک ساله سیاهپوش شد. انتقالی که بر خلاف میل باطنی سرمربی ترک تبار ام صلال و تنها با خواست مالکان باشگاه صورت گرفت تا همین موضوع جایگاه آندو را به خطر بیاندازد.

با نزدیک شدن به نیم فصل لیگ ستارگان قطر برخی رسانه ها با اشاره به نارضایتی سرمربی ترکیه ای ام صلال از عملکرد دو خرید جدید و خارجی باشگاه مدعی شدند آندرانیک تیموریان به احتمال فراوان ام صلال را ترک خواهد کرد تا بولنت ترکیه ای بازیکن مد نظر خود را به تیم بیاورد. با جدی شدن موضوع جدایی کاپیتان تیم ملی گمانه زنی ها در خصوص آینده آندو به اوج خود رسید تا جایی که شایعاتی در خصوص احتمال بازگشت تیموریان به استقلال هم شنیده شد.

در واکنش به این شایعات نزدیکان به تیموریان مدعی شدند این بازیکن به هیچ عنوان قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را ندارد و در صورتی که قراردادش را با ام صلال فسخ کند باز هم ترجیح می دتهد فوتبالش را در یکی دیگر از تیم های قطری پیگیری کند چون پیشنهادات خوبی از سایر قطری ها در دست دارد. اما این که کدام تیم قطری در پی شکار کاپیتان تیم ملی ایران است هم سوژه جالب توجهی محسوب می شود چون احتمال این که آندو با دیگر ستاره تیم ملی ایران اشکان دژاگه هم تیمی شود خیلی زیاد است.

گفته می شود باشگاه العربی با هدایت جان فرانکو زولا سخت در پی شکار یک هافبک دفاعی مناسب است تا تیمش را برای نیم فصل دوم تقویت کند از همین رو نیم نگاهی به وضعیت آندرانیک تیموریان در ام صلال دارد تا در صورت جدایی برای جذب این بازیکن دست به کار شود. البته با توجه به رابطه خوبی که مدیربرنامه های ایرانی اشکان با مالکان العربی دارد این باشگاه یکی ، دو بازیکن دیگر ایرانی را نیز مد نظر دارد اما گویا شانس آندو با توجه به تجربه و شناخت بهتر از جو فوتبال حاکم بر لیگ ستارگان قطر برای پوشیدن پیراهن العربی بیش از سایر ایرانی هاست.
منبع: ورزش سه