کد خبر 509368
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

مشاور و مدیر برنامه های آندرانیک تیموریان در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن در ام صلال گفت: از داخل ایران به رسانه های قطری علیه آندو خط می دهند ولی او تا پایان فصل فوتبالی در ام صلال می ماند.

به گزارش مشرق، سرژیک تیموریان درباره شایعات اخیر مبنی بر قطع همکاری باشگاه ام صلال قطر با آندرانیک تیموریان بیان کرد: این شایعات دیگر برطرف شده است. شایعه ای که مطرح شد یک دروغ بزرگ بود که در عقل کسی نمی گنجد. دوستانی که این کار را انجام داده بودند درباره مسعود شجاعی و حتی اشکان دژاگه هم شایعه سازی کردند که واقعا خنده‌دار است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: متاسفانه در آنجا هم شیطنت برخی دوستان وجود دارد. می دانیم که این اتفاقات از داخل ایران بوده است. طرف ایرانی که به رسانه های قطری خط می دهد دنبال این است که سوژه را برای داخلی ها نیز مهیا کند ولی این شایعات به جایی نخواهد رسید.

مدیر برنامه های آندرانیک تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا وی در نیم فصل از ام صلال جدا خواهد شد، گفت: آندرانیک تا پایان فصل ورزشی قطر با ام صلال قرارداد دارد و در این تیم باقی می ماند. همین حالا هم سه پیشنهاد تازه از تیم های دیگر قطری به دست ما رسیده است ولی چون با ام صلال قرارداد دارد مذاکره ای در این شرایط با آنها انجام نمی دهیم.

سرژیک تیموریان ادامه داد: در پایان فصل نیز اولویت آندو بازی در خارج از ایران خواهد بود و او به بازی در لیگ داخلی فکر نمی کند. در لیگ قطر آسایش و آرامش دارد و دلیلی برای بازی در تیم های داخلی وجود ندارد. ما بعد از پایان فصل نیز با تیم های خارجی مذاکره می کنیم و به بازی وی خارج از کشور فکر خواهیم کرد.

منبع: مهر