کد خبر 509453
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

«امير شرعي گروه تروريستي داعش در منطقه قلمون» در عمليات حزب الله در شرق لبنان کشته شد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه «الاخبار»، رزمندگان مقاومت پس رصد دقيق تحرکات اين سرکرده تروريستي، با کار گذاشتن يک تله انفجاري، او را به همراه شماري فرد مسلح ديگر در ارتفاعات «رأس بعلبک» از پا درآوردند

اين گزارش حاکي است که به محض رسيدن کاروان حامل تروريست‌ها، تله انفجاري منفجر شد و ابو عبدالله عامر و همراهانش را به خاک و خون کشاند.

از طرفي ديگر رزمندگان حزب الله همچنين در نزديکي گذرگاه «مرطبيه» در ارتفاعات راس بعلبک - قاره در سلسله کوه‌هاي شرق لبنان، با يک تله انفجاري ديگر، کاروان خودروهاي افراد مسلح گروه تروريستي «داعش» که قصد انتقال جسد عامر را داشتند، هدف قرار دادند. در جريان اين عمليات نيز شماري ديگري از تروريست‌ها از يکي از سرکردگان داعش کشته شد.

بر اساس اين گزارش، در پي منفجر شدن تله‌هاي انفجاري، درگيري شديدي بين رزمندگان مقاوم اسلامي و تروريست‌ها داعش درگرفت که ارتش لبنان نيز با يک موشک هدايت شونده، يک خودروي داعش را در ارتفاعات راس بعلبک نيز هدف قرار داد که کشته شدن «ابو جاسم الفليطه» سرکرده سوري اين گروه تروريستي و سه تن ديگر از همراهانش را به دنبال داشت.

منابع ميداني از عزم نيروهاي ارتش و حزب الله لبنان براي تداوم عملياتشان در هدف قرار دادن تروريست‌ها در مناطق شرقي خبر دادند.
منبع: فارس