کد خبر 512708
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

تونی اولیویرا، سرمربی سابق تراکتورسازی در مورد شرایط تیم بنفیکا با روزنامه ابولا صحبت کرد.

به گزارش مشرق، اولیویرا به این روزنامه پرتغالی گفته:"بنفیکا در منطقه خطرناکی قرار داشت. آنها هفت امتیاز با اسپورتینگ و پنج امتیاز با پورتو فاصله داشتند اما این هفته فاصله‌شان کمتر شد. به این ترتیب می‌توان به جنگیدن تا لحظه آخر امیدوار بود. دو بازی اسپورتینگ - پورتو و ویتوریا گیمارش - بنفیکا دو دیدار جذاب در هفته اول سال ۲۰۱۶ خواهد بود. این دو بازی برای آغاز سال ۲۰۱۶ بازی‌های مهمی خواهند بود. امیدوارم بنفیکا این فرصت را از دست ندهد. کسب پیروزی در این بازی مشکل است. در بازی پورتو - اسپورتینگ بهترین نتیجه برای بنفیکا تساوی خواهد بود."

اولیویرا که در سه برهه سابقه هدایت بنفیکا را دارد در مورد عملکرد این تیم در فصل جاری صحبت کرد:"روی ویتوریا میراث دار ژرژ ژسوس بود. او جانشین مربی شد که شش سال در بنفیکا بود. این یک اتفاق عادی نیست. وقتی که لوئیز فیلیپه ویرا، مدیر تیم یک استراتژی جدید تعیین کرد نمی شد بدون انگیزه کافی کار کرد."

سرمربی اسبق بنفیکا در مورد تغییرات این تیم در نیمه دوم فصل صحبت کرد:"سالویو که مدت زیادی مصدوم بوده است، بازیکن با استعدادی است. گایتان بی‌ثبات بوده و باید در نیمه دوم فصل ثبات پیدا کند. نلسون سمدو و لوئیزائو هم نقش مهمی در نیم‌فصل دوم خواهند داشت. به نظرم بنفیکا می‌تواند در نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن بخرد که تیم را نه از سطح کمی بلکه از سطح کیفی بالا ببرند. یوناس فصل گذشته در بنفیکا نقش مهمی داشت و امسال هم بازیکنی کلیدی بوده است."
منبع: وب سایت برنامه نود