وی افزود: فراخوان فدراسیون فوتبال برای این است که آخرین پیشنهادات به کمیته بازاریابی ارائه شود و ما از بین آنها بهترین پیشنهاد را بررسی کرده و در نهایت قراردادی را امضا خواهیم کرد. این فراخوان برای شرکتهای داخلی به صورت عمومی منتشر شده و برای شرکتهای خارجی نیز فراخوانی جداگانه را ارسال کردهایم. چند شرکت ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و چینی طرف حساب ما بودند و فراخوان را برای این شرکتها از جمله آدیداس و خوما فرستادهایم.
رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با تأکید بر اینکه قراردادی با شرکت آلاشپورت امضا نشده است، اظهار داشت: فقط و فقط مذاکرات نهایی را با شرکت آلاشپورت انجام دادهایم و توافق حاصل شده است، اما مطمئناً منتظر دیگر پیشنهادها خواهیم بود. این فراخوان به مدت یک هفته معتبر خواهد بود و اگر شرکتی برای اسپانسری البسه تیم ملی اعلام آمادگی نکند، قرارداد با آلاشپورت طبق توافق صورت گرفته تنظیم خواهد شد.