کد خبر 524707
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

کاپیتان تیم ملی ایران بعد از جدایی از ام صلال در راه حضور در لیگ چین قرار دارد.

به گزارش مشرق، آندرانیک تیموریان که به خاطر اختلاف سلیقه با سرمربی ترک تبار ام صلال مجبور شد قراردادش را با این تیم قطرسی فسخ کند با وجود مذاکراتی که با چند باشگاه داخلی و همچنین قطری انجام داد به احتمال فراوان راهی لیگ چین در شرق آسیا خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی ایران طی روزهای گذشته پیشنهادات بسیار خوبی از چند تیم باشگاهی در جنوب شرق آسیا از جمله یک تیم سرشناس چینی دریافت کرده که او را برای ادامه مذاکرات وسوسه کرده است. البته آندو در صدد است با یک تیم قطری به توافق برسد و فوتبالش را در حاشیه خلیج فارس ادامه بدهد اما اگر این اتفاق رخ ندهد این بازیکن تصمیم دارد تجربه بازی در لیگ شرق آسیا را نیز به کارنامه دوران بازیگری اش اضافه کند.

انتشار این خبر از سوی ورزش 3 درحالی بود که سرژیک تیموریان در گفتگو با فارس در مورد اینکه گفته می‌شود آندو از چین پیشنهاد دارد، ادامه داد: هنوز از کشور چین پیشنهادی برای جذب آندو به دستم نرسیده است.

مدیر برنامه‌های آندو در پاسخ به این سؤال که کدام مقصد برای این بازیکن محتمل‌تر است، گفت: باید ابتدا پیشنهادات مختلف برسد و پس از بررسی پیشنهادات، بهترین گزینه را برای آندو انتخاب و اعلام خواهیم کرد.