کد خبر 527261
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

جک دورسی مدیر اجرایی دائمی و موسس توییتر برای کمک به احیای این شرکت بحران زاده اعضای جدیدی را در هیات مدیره منصوب کرده و مدیر اصلی بازاریابی خود را هم تغییر داده است.

به گزارش مشرق، انتظار می رود این تحولات طی هفته های آینده هم ادامه یابد. اما مشخص نیست این شبکه اجتماعی که این روزها با 320 میلیون کاربر از اینستگرام با بیش از 400 میلیون کاربر هم عقب افتاده می تواند با شیوه هایی از این دست در برابر رقبای قدر خود سر بلند کند یا خیر.
 
دورسی 39 ساله که از کاهش 55 درصدی ارزش سهام توییتر بسیار نگران است از خداحافظی الکس راتر معاون اول ارشد بخش مهندسی این شرکت، اسکیپ شیپر معاون اول بخش منابع انسانی و کتی استنتون معاون اول بخش رسانه های جهانی خبر داده است.
 
از جمله دیگر تغییرات می توان به برکناری کوین ویل معاون اول ارشد بخش محصولات و جیسون تاف مدیر زیرمجموعه واین اشاره کرد.
 
دورسی برکناری راتر، شیپر، استنتون و ویل را در توییتر رسما تایید کرده است. وی همچنین وعده داده که در آینده نزدیک در این زمینه با کارکنان توییتر هم صحبت کند. او افزوده که خود این افراد تصمیم به ترک توییتر گرفته اند. هیچ یک از اشخاص کنارگذاشته شده هنوز در مورد برنامه های آتی خود اظهارنظری نداشته اند.
منبع: فارس