ريیس سازمان امور خانواده و كودك سوریه که برای شرکت در همایش زن و مقاومت اسلامی به ایران سفر کرده است صبح امروز به اتفاق هیات همراه از تالار های موزه دفاع مقدس بازدید کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ريیس سازمان امور خانواده و كودك سوریه که برای شرکت در همایش زن و مقاومت اسلامی به ایران سفر کرده است صبح امروز به اتفاق هیات همراه از تالار های موزه دفاع مقدس بازدید کرد.

هدیل الاسمر ريیس سازمان امور خانواده و كودك سوریه پس از بازدید از تالارهای موزه دفاع مقدس اظهار داشت :موزه های متعددی را در دنیا دیده ام ولی موزه دفاع مقدس بسیار تاثیر گذار است . زیرا همبستگی ملت و دولت را در طول 8 سال جنگ به صورت ملموس بیان می کند .

وی گفت: احساسم این است که اقشار مختلف مردم ایران اعم از نظامی ها ، هنرمندان و جانبازان باید به شیوه تخصصی خودشان تمامی مشکلات و مصائبی که در طول دوران جنگ بر سر آنان آمده است را به اطلاع جامعه جهانی برسانند.

این مقام سوری در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با حمایت دولت و ملت سوریه بزودی بر جریان تکفیری و تروریستی در سوریه پیروز خواهیم شد و موزه جنگی شبیه این موزه در سوریه خواهیم ساخت.

شایان ذکر است همایش زن و مقاومت به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، موزه دفاع مقدس و بسیج  جامعه زنان صبح امروز در تالار هویزه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.