کد خبر 528299
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

بر اساس برخی گزارش‌ها، شرکت توییتر، نمایش تبلیغات برای کاربران فعال خود را متوقف می‌کند.

 به گزارش مشرق، نمایش تبلیغات به کاربران، یکی از راه‌های کسب درآمد شبکه‌های اجتماعی است.

بر اساس برخی گزارش‌ها، از چند ماه گذشته، نمایش تبلیغات برای عده‌ی بسیار کمی از کاربران برگزیده و فعال شبکه‌ی اجتماعی توییتر، به‌طور کامل حذف شده یا کاهش پیدا کرده است.
 
 این طرح از ماه سپتامبر سال گذشته‌ میلادی در زمانی که جک دورسی مدیر موقت توییتر بود آغاز شد. به نظر می‌رسد مقامات توییتر به‌جای تلاش برای جذب مخاطب جدید، سعی دارد تا کاربران منتخب و برخی کاربران خاص خود در را در توییتر فعال نگه دارد.

این گزارش بیان می‌کند که معیار توییتر تنها تعداد ستاره‌های کاربران نیست و عوامل بسیار زیادی برای انتخاب این کاربران وجود دارد.

شرکت توییتر در سال گذشته 2.2 میلیارد دلار درآمد از نمایش تبلیغات کسب کرده است و به نظر می‌رسد اجرای این طرح ضرر مالی زیادی به این شرکت وارد نمی‌کند.

یکی از کاربران توییتر ادعا کرده است، با داشتن 70 هزار دنبال کننده، هیچ نوع تبلیغی برای او نشان داده نمی‌شود.

منبع: سایبربان