کد خبر 535853
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

این روزها مهاجم ملی پوش نفت یکی از سوژه های جالب توجه اردوی این تیم بحران زده قلمداد می شود.

به گزارش مشرق، وحید امیری از آن دست بازیکنان نفت است که در هفته های گذشته مورد توجه ویژه رسانه ها قرار گرفته به خصوص ماجرای جدایی او و حضورش در یک باشگاه چینی. در شرایطی که امیری یکی از بازیکنان خوب نفت مقابل استقلال بود بعد از بازی نسبت به کم بودن مبلغ قراردادش با باشگاه انتقاداتی انجام داد که همین صحبت ها با واکنش جالب مدیرعامل نفت روبرو شد تا پرده از الحاقیه قراردادی برداشته شود که خود ملی پوش نفت هم از آن بی خبر است!

قنبرزاده در واکنش به انتقاد امیری راجع به قرارداد مالی امیری مدعی شد الحاقیه ای برای قرارداد مالی این بازیکن در هیات مدیره باشگاه به تصویب رسیده که پرداختی باشگاه در این فصل به وحید امیری را دو برابر می کند. این الحاقیه که عجیب ترین اتفاق ممکن در فوتبال حرفه ای ایران محسوب می شود در حالی برای قرارداد بازیکن نفت در نظر گرفته شده که به نظر می رسد خود وحید امیری از آن بی اطلاع باشد ضمن این که بنا به اذعان مدیرعامل باشگاه در سازمان لیگ هم به ثبت نرسیده است!

البته این برای اولین بار نیست که شاهد چنین الحاقیه هایی در باشگاه نفت هستیم چون همین یکی ، دو ماه پیش در ماجرای پیوستن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس هم نفتی ها به یکباره قراردادی جدید از گلر ملی پوش خود را در سازمان لیگ رو کرده و به ثبت رساندند که مانع پیوستن این بازیکن به سرخپوشان پایتخت شد. با رو شدن الحاقیه مالی جدید برای وحید امیری هنرنمایی مدیران نفت به رخ کشیده شد تا شاهد اتفاقات تازه ای در مدیریت حرفه ای فوتبال ایران باشیم! الحاقیه ای که می تواند جرقه اتفاقات بیشتری در اردوی نفت را بزند.
منبع: ورزش سه