کد خبر 536358
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

شرکتی که مجری انحصاری حق پخش مسابقات AFC است، ابراز تمایل کرده تا با مقامات کشورمان در مورد خریداری تبلیغات محیطی لیگ فوتبال ایران مذاکره کند.

به گزارش مشرق، شرکت WSG سابق که با نام جدید (lagardere sports) فعالیت می کند و تا سال 2020 مجری انحصاری حق پخش مسابقات کنفدارسیون فوتبال آسیا چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی و تبلیغات آن را بر عهده دارد، ابراز تمایل کرده است تا برای خریداری تبلیغات محیطی لیگ فوتبال ایران با مقامات کشورمان مذاکره کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد با توجه به قرارداد سازمان لیگ فوتبال ایران با کانون ایران نوین در فصل جاری، اگر توافقات با WSG نهایی شود از فصل آینده شاهد حضور این شرکت خارجی در تبلیغات محیطی فوتبال ایران خواهیم بود.

رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد و طرفین صحبت‌های مقدماتی را نیز در این مورد انجام داده‌اند.

منبع: فارس