کد خبر 536555
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با رد ادعای سرپرست تیم فوتبال این باشگاه، گفت: الان نمی‌توان تصمیم خاصی گرفت و اعلام کرد که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، اصغر باقریان درباره مصاحبه رسول خوروش با رویترز مبنی بر اینکه اگر دیدارهای ایران با تیم‌های عربستانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشور بی طرف برگزار شود، سپاهان از این مسابقات کنار خواهد کشید، گفت: در جلسه‌ای که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند، تصمیم بر این شد که تا ۲۵ اسفند مشکلات بین ایران و عربستان حل و فصل شود.

وی افزود: الان تصمیم خاصی نمی‌توانیم بگیریم. امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد و با توجه به برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این ایام، مشکلات حل شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه نباید دست عربستانی‌ها و اماراتی‌ها بهانه داد، گفت: جلسات مختلفی با مسئولان سیاسی و امنیتی استان برگزار شده و تمام مسائلی که باید مدنظر قرار بگیرد، عنوان شده است. تمام ارگانها توجیه شده‌اند که نحوه برخورد با تیم‌های میهمان از زمان ورود تا زمان خروج چطور باشد.

باقریان همچنین خاطرنشان کرد: بحث دیگر بحث قدرت فوتبالی ما است. ایران به عنوان یکی از قطب‌های اول فوتبال آسیا است و باید قدرت فوتبالش را به کشورهای عربی دیکته کند.

منبع: مهر