کد خبر 539907
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

منابع رسانه ای نزدیک به واحدهای مدافع کرد سوریه با انتشار تصویری از یک تبعه آلمانی با نام "کانترهالسن" از کشته شدن وی در نبردهای جاری در اطراف شهر نفت خیز "الشدادی" واقع در جنوب غربی استان حسکه سوریه خبر دادند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای نزدیک به واحدهای مدافع کرد سوریه با انتشار تصویری از یک تبعه آلمانی با نام "کانترهالسن" از کشته شدن وی در نبردهای جاری در اطراف شهر نفت خیز "الشدادی" واقع در جنوب غربی استان حسکه سوریه خبر دادند.


بنابر این گزارش، وی حدود 6 ماه پیش از آلمان به ترکیه و از آنجا توسط قاچاقچیان انسان بصورت غیرقانونی وارد خاک کشور سوریه شد و به یگانهای کرد سوریه و نیروهای حزب کارگران کرد ترکیه (پ.ک.ک) مستقر در استان حسکه پیوسته بود. لازم به ذکر است که از زمان حملات داعش به شهر "عین العرب" (کوبانی) واقع در شمال استان حلب سوریه در مجاورت مرز با ترکیه، صدها مزدور از کشوهرای مختلف اروپایی و امریکایی تحت تاثیر تبلیغات سنگین رسانه ها وارد سوریه شده تا به گروههای کرد ملحق گردند که در این میان دهها تن از آنها در نبردها کشته شده اند. برخی ناظران معتقدند این افراد در واقع افسران سازمانهای جاسوسی غربی هستند که با هدف نفوذ در میان گروههای کرد وارد سوریه شده اند.