به گزارش مشرق، براساس این بخشنامه، از تمام بانکها و موسسات اعتباری خواسته شدهاست به منظور تسهیل مراودات بانکی مردم در ایام نوروز، موارد زیر را در دستور کار خود قرار دهند:
- با در نظر گرفتن تجارب سالهای گذشته و معیارهای مربوطه، مقدار نقدینگی لازم برای هریک از استانها پیشبینی و تامین شود.
- پشتیبانی مالی و فنی تمام دستگاههای خودپرداز برای تامین نقدینگی و رفع خرابیهای احتمالی مد نظر قرار گیرد.
- خدمات بانکداری الکترونیک به صورت دائمی در دسترس عموم باشد و ضمن پاسخگویی مناسب به مشتریان، نقصها و مشکلات فنی احتمالی در اسرع وقت رفع شود.
- هر بانک و موسسه اعتباری فهرست شعب کشیک خود را ضمن درج بر وبسایت اصلی، به نحو مطلوب اطلاعرسانی کند.
- با در نظر گرفتن تجارب سالهای گذشته و معیارهای مربوطه، مقدار نقدینگی لازم برای هریک از استانها پیشبینی و تامین شود.
- پشتیبانی مالی و فنی تمام دستگاههای خودپرداز برای تامین نقدینگی و رفع خرابیهای احتمالی مد نظر قرار گیرد.
- خدمات بانکداری الکترونیک به صورت دائمی در دسترس عموم باشد و ضمن پاسخگویی مناسب به مشتریان، نقصها و مشکلات فنی احتمالی در اسرع وقت رفع شود.
- هر بانک و موسسه اعتباری فهرست شعب کشیک خود را ضمن درج بر وبسایت اصلی، به نحو مطلوب اطلاعرسانی کند.