کد خبر 545523
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

در صورت قطعی شدن بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث، باشگاه ذوب‌آهن کشور تاجیکستان را برای بازی با همگروه عربستانی خود معرفی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مناقشه فوتبال ایران و عربستان همچنان ادامه دارد و قرار است کمیته اجرایی AFC در تاریخ 15 مارس (25 اسفندماه 94) تصمیم نهایی را در این خصوص اتخاذ کند.

رأی ابتدایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و تصمیمی که گرفته شده این است که اگر تا تاریخ اعلام شده روابط ایران و عربستان به صورت عادی بازنگردد، بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در کشوری ثالث برگزار خواهد شد. این در حالی است که علی کفاشیان راهی مالزی شده تا در این خصوص با مسئولان AFC صحبت کند و البته مدارکی هم در خصوص میزبانی از تیم‌های اماراتی و قطری در ایران ارسال شده تا اگر قرار است تصمیمی گرفته شود با اسناد و مدارک باشد.

اگر ایران قبول کند با تیم‌های عربستانی در کشوری ثالث بازی کند، باشگاه ذوب‌آهن کشور تاجیکستان را به عنوان میزبانی بازی‌هایش از النصر عربستان معرفی خواهد کرد.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در این خصوص گفت: منتظر تصمیم مسئولان و سیاست گذاران هستیم، اما اگر قرار باشد در کشوری ثالث بازی کنیم، در تاجیکستان از النصر عربستان میزبانی خواهیم کرد.
منبع: تسنیم